Grip krijgen op onderhoud is vaak een hele uitdaging. Zowel qua planning als qua kosten. Klanttevredenheid speelt daarbij een essentiële rol. De klant wordt echter vaak uit het oog verloren omdat de planning van het onderhoud voorop staat. En kosten blijken in de praktijk de gemaakte prognoses regelmatig te overschrijden. Maar door het slim organiseren van verschillende processen kunnen we toch grip krijgen op vastgoedonderhoud. Hoe? Door het gebruik van actuele data en hierop gebaseerde ICT-oplossingen kunnen afspraken efficiënter en nauwkeuriger worden gemaakt én nagekomen. Met als welkom gevolg dat de kosten beheerst worden.
Afkoop dagelijks- en mutatieonderhoud
Het is bij afkoop uiterst belangrijk dat vooraf duidelijke afspraken worden gemaakt over het kwaliteitsniveau en wat wel en niet onder de afkoopregeling valt. Goede communicatie die ondersteund wordt met slimme ICT oplossingen is de sleutel. Graag adviseren en begeleiden we bij de aanbesteding van de afkoop van het dagelijks- en mutatieonderhoud. Inzicht en sturing op het onderhoud en de kosten zorgen voor grip op het vastgoedbeheer. Dankzij onze ervaring met het uitbesteden van dit bedrijfsproces begeleiden we bij een accuraat aanbestedingsproces met als resultaat het sluiten van een prestatieovereenkomst.
Heb je advies of ondersteuning nodig bij de aanbesteding van de afkoop van het dagelijks- en mutatieonderhoud? Wij ervaren het als een uitdaging om het verbeteren van de klanttevredenheid, de verhoging van de kwaliteit en het verlagen van onderhoudskosten binnen de kaders van Best Value te realiseren.
Vastgoedadvies en -regie, projectmanagement en beheer is wat we doen. Een betrouwbare partner is wie we zijn. We doen wat we beloven. Dankzij onze uitgebreide en gedegen kennis en ervaring, ontvang je altijd een onbezorgd perspectief.








